مزایای لنز

چطوری رنگ لنز مورد علاقم رو انتخاب کنم

چطوری میتونم رنگ لنز مورد علاقم رو انتخاب کنم

آرایش و زیبایی نیز مانند بسیاری از کارهای تخصصی نیاز به آشنایی و علم دارد.یکی از سخت ترین قسمت های آرایش انتخاب رنگ مناسب برای لنز آرایشی است. افرادی که برای تغییر و زیبایی ظاهر خود از لنز های رنگی استفاده می کنند حتما این مسئله را درک می کنند که چطور باید رنگ لنز مورد علاقه خودشون را بر اساس زیبایی و رنگ شناسی انتخاب کنند.

برای اکثر افرادی که به دنبال خرید و استفاده از لنز هستند این سوالات پیش می آید که چطوری رنگ لنز مورد علاقم رو انتخاب کنم؟ چه رنگ های لنزی بیشتر بهم میاد؟ چطوری رنگ لنز را با رنگ لباسم ست کنم؟ آیا لنز باید با رنگ پوست و موهای من مطابقت داشته باشد؟ مطمئنا تمام این سوالات پاسخ کاملی دارند. سعی داریم در این قسمت از فروشگاه اینترنتی دیدآور به همه این سوالات و اینکه کدام رنگ لنز برای شما جذاب تر خواهد بود را پاسخ داده ایم.

آرایش و زیبایی نیز مانند بسیار ی از کارهای تخصصی نیاز به آشنایی و علم دارد.یکی از سخت ترین قسمت های آرایشی انتخاب رنگ مناسب برای لنز آرایشی است. افرادی که برای تغییر و زیبایی ظاهر خود از لنز های رنگی استفاده می کنند حتما این مسئله را درک می کنند که چطور باید رنگ لنز مورد علاقه خودشون را بر اساس زیبایی و رنگ شناسی انتخاب کنند.

برای اکثر افرادی که به دنبال خرید و استفاده از لنز هستند این سوالات پیش می آید که چطوری رنگ لنز مورد علاقم رو انتخاب کنم؟ چه رنگ های لنزی بیشتر بهم میاد؟ چطوری رنگ لنز را با رنگ لباسم ست کنم؟آیا لنز باید با رنگ پوست و موهای من مطابقت داشته باشد؟ مطمئنا تمام این سوالات پاسخ کاملی دارند. ما در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تخصصی دیدآور به همه این سوالات و اینکه کدام رنگ لنز برای شما جذاب تر باشد را پاسخ داده ایم.

نحوه انتخاب لنز رنگی مناسب

اگر در استفاده از لنزهای چشم تازه کار هستید،این باید به دو عامل تاثیر گذار رنگ مو و رنگ پوست در انتخاب رنگ لنز مورد علاقه خود توجه کنید. انواع مختلفی از لنز های رنگی متناسب با انواع رنگ پوست وجود دارد و باید ببینید کدام رنگ ها با یکدیگر مطابقت دارد و حتی رنگ موها نیز نقش مهمی در این امر ایفا می کند. در زیر به نحوه انتخاب رنگ لنز متناسب با پوست،مو و چشمان شما بیان شده است:

رنگ لنز مناسب برای پوست

  • رنگ لنز برای پوست روشن

    برای پوست های روشن انواع مختلفی از گزینه های رنگ لنز وجود دارد. اما به طور دقیق ، لنزهای خاکستری ،شکلاتی ، مشکی ، بژ و آبی بر روی پوست های روشن بسیار شیک عمل می کنند.

  • رنگ لنز برای پوست تیره

    اگر پوستی تیره یا برنزه دارید ، باید با اعتماد به نفس رنگ های مختلف لنز را امتحان کنید.پیشنهاد می کنیم، برای داشتن ظاهری جذاب، از رنگهای گرم مانند فندقی یا قهوه ای ، عسلی و آبی روشن استفاده کنید. همچنین از رنگ های بسیار روشن مانند سبز روشن ، آبی یا فیروزه ای خودداری کنید زیرا با رنگ پوست شما مناسب نیست.

  • رنگ لنز برای پوست های کمی تیره

اگر رنگ پوست تان نسبتا برنزه است،می توانید هر رنگی را که باعث درخشش بیشتر چشم های تان شود انتخاب کنید. بنابراین ، با خیال راحت به سراغ رنگ های خنثی مانند قهوه ای یا خاکستری بروید و در کل لنزهای رنگی را انتخاب کنید که کمی با سایه چشم شما متفاوت باشد.

  • لنز رنگی برای پوست گندمی

عموماً لنزهای آبی و سبز در افراد گندمی پوست بسیار زیبا به نظر می رسند. البته می توان از رنگ های خاکستری ، عسلی و فندقی نیز استفاده کرد.

رنگ لنز مناسب برای چشم

  • لنز رنگی برای چشمهای روشن

    برای چشم های روشن باید لنزی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی چشم را بهتر نشان دهد. بنابراین ، لنزی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ طبیعی چشم های شما باشد. معمولا انتخاب رنگ های گرم مانند قهوه ای برای چشم های روشن عالی است.

  • لنز رنگی برای چشمهای تیره

    افرادی با چشمان تیره باید از لنزهایی با رنگ مات استفاده کنند. رنگ مات به معنی یک رنگ غیر شفاف است که رنگ چشمان شما را کاملاً تغییر دهد. فندقی ، بنفش ، آبی ، سبز ، خاکستری ، آمتیست و قهوه ای رنگ های مات هستند. و از بین این رنگها سبز ، آبی و بنفش بهترین گزینه برای چشمان تیره می باشد.

     

    رنگ لنز مناسب برای موها

  • لنز رنگی برای موهای قهوه ای

    اگر موهای قهوه ای دارید ، بهتر است لنزهای روشن را انتخاب کنید تا چهره شما را زیبا نشان بدهد و اگر موهای قهوه ای مایل به قرمز یا صورتی دارید ، بهتر از لنزهای خاکستری یا فندقی استفاده کنید.

  • لنز رنگی برای موهای بور

    اگر رنگ موی شما بور است می توانید از رنگ هایی مانند سیاه ، شکلاتی ، آبی تیره و قهوه ای تیره استفاده کنید. برای موهای بلوند پلاتینی رنگ لنز آبی بسیار عالی است. البته باید رنگ ابروها همرنگ موهای شما باشد، تا رنگ ها در چهره تان مطابقت پیدا کند.

  • لنز رنگی برای موهای روشن

    لنزهای آبی و تیره برای موهای روشن عالی است. اما توجه داشته باشید که ابروهای شما باید شبیه رنگ مو روشن باشد. بنابراین ، برای رنگ موی روشن می توانید از رنگ مشکی ، قهوه ای ، آبی تیره و شکلاتی استفاده کنید.

  • لنز رنگی برای موهای مشکی

    اگر موهای مشکی دارید می توانید از لنزهای آبی ، سبز و عسلی ، مشکی یا قهوه ای استفاده کنید. اما اگر می خواهید چشمان تان طبیعی به نظر برسد ، لنز قهوه ای را انتخاب کنید. با این حال، مو مشکی ها می توانند از رنگهای روشن آبی مانند آبی یخی و اقیانوسی نیز استفاده کنند.

    انتخاب لنز رنگی برای ورزشکاران

    لنز رنگی به طور فزاینده در بین ورزشکاران حرفه ای برای افزایش عملکرد بصری آنها رواج دارد.به عنوان مثال ، لنز سبز بازیکنان تنیس را قادر می سازد تا توپ را با وضوح بیشتری در زمین ببیند و همینطور ورزشکاران دیگر براساس ویژگی های ورزش موردنظرشان نیاز به لنزهای رنگی دارند.