لنز طبی رنگی

علاوه بر اصلاح دیدتان; زیباتر شوید.

یکی از روشهای بسیار محبوب و رایج برای اصلاح بینایی استفاده از لنز های طبی رنگی می باشد.

امروزه لنزهای طبی و رنگی در درجه اول مسئله مد و زیبایی می باشند برخی افراد آنها را فقط برای مهمانی ها، و فعالیت های اجتماعی استفاده می کنند. دیگران هر روز آنها را مرتب استفاده می کنند.

برخی از لنزهای طبی رنگی ظاهر شما را درخشان می کنند در حالی که برخی دیگر دارای عمق و جذابیت خاصی هستند. برخی از آنها رنگ چشمان شما را طبیعی نشان می دهند. و برخی دیگر می توانند آن را کاملاً تغییر دهند. صرف نظر از دلیل انتخاب آنها، لازم است میزان نمره چشمانتان ، و از نسخه چشم خود اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که لنزهای طبی رنگی از کیفیت بالایی برخوردار باشند و آبرسانی مناسبی داشته باشند می توانید در تمام طول روز به راحتی از آنها استفاده کرد.

لنز طبی رنگی

لنز طبی رنگی سالانه

همان طور که از نام آنها پیداست دارای طول عمر یکساله هستند این نوع لنزهای طبی رنگی دارای ماندگاری بهتری نسبت به سایر لنزهای دیگر داشته و جنس بهتری دارند.

توجه ویژه : بهنگام خرید لنز طبی رنگی سالانه حتما میزان آبرسانی آن را چک نمایید. در صورتی که لنزتان از آبرسانی خوبی برخودار باشد این بدین معناست که لنز شما قابلیت پوشش در ساعات طولانی مدت را به شما داده و راحتی بیشتری را برای چشمانتان فراهم می کند.

برای خرید لنز طبی رنگی چه کار کنیم؟

برای خرید لنز طبی رنگی شما بایستی نمره لنز چشم خودتان را تایین کنید.

برای تایین نمره لنز میتوانید از یکی از دو راه زیر استفاده کنید :

راه اول : از طریق مراجعه به چشم پزشک و یا اپتومتریست خبره و با تجربه نسبت به تایین نمره چشم خودتان اقدام نموده و از او بخواهید نمره لنز طبی رنگی را برای شما علاوه بر نمره عینک مشخص کند.

راه دوم : در صورتی که عینک داشته باشید از روی عینک میتوانید نمره لنز طبی و رنگی خودتان را مشخص کنید، بدین صورت که با مراجعه به فروشگاه عینکسازی نسبت به تعیین نمره عینک خودتان اقدام کنید.

توجه ویژه : بخاطر داشته باشید گاهی اوقات بدست آوردن نمره عینک به منزله دانستن نمره دقیق لنز چشمی نیست و برای اطلاع دقیق از نمره بایستی حتما با کارشناس زبده مشورت و با استفاده از نظر او نسبت به تایین نمره اقدام نمایید.

تفاوت لنز طبی رنگی و عینک؟

لنزهای طبی رنگی علاوه بر رفع عیوب انکساری شما رنگ چشمانتان را نیز تغییر می دهند. بسته به نوع انتخابتان و فاکتورهای نظیر نوع سبک زندگی، راحتی چشم، هزینه، و زیبایی بیشتر هر کدام را ترجیح می دهید استفاده نمایید با این حال در نظر داشته باشید که برخی افراد داشتن یکی را به دیگری ترجیح می دهند اما بهتر است هر دوی آنها را داشته باشید.

در نظر داشته باشید فقط در صورتی که نمره دقیق لنز را میدانید اقدام به خرید لنز طبی رنگی کنید. در غیر این صورت بایستی از طریق فرایند تعیین نمره چشمانتان نمره چشم خودتان را مشخص کنید.

گاهی اوقات نمره عینک شما نیاز به بررسی و تبدیل دارد بنابراین حتما نسخه یا عینک خودتان را به کارشناس خبره یا متخصص این حوزه نشان دهید و خودتان اقدام به انتخاب نمره بدون آگاهی لازم نکنید.

برای اینکه لنز طبی رنگی بگیرید بایستی نمره چشم خود را تعیین کنید

عمر لنز طبی رنگی چقدر است؟

بسته به نوع و جنس لنز طبی رنگی عمر آن نیز متفاوت می باشد برای این نوع لنزهای سالیانه عمر کارکردی در حدود یکسال معیین شده است. این بدین معنی است که شما می توانید حدودا یکسال از آن استفاده نمایید مسلما این مقدار بسته به استفاده شما از لنز طبی رنگی کم یا زیاد میگردد در جواب این سوال که بعضی میخواهند بدانند آیا می توان بیشتر از یکسال نیز از لنز استفاده کرد باید گفت همان گونه که از نام لنز “لنز سالیانه” مشخص است باید گفت بهتر است لنز را پس از استفاده یکساله تعویض نمایید.

 

نظر صوتی مشتری دیداور .