Rules & Regulations

Rules & Regulations

قوانین و مقررات ما

کاربر محترم لطفا موارد فوق را قبل از ثبت سفارش مطالعه و به قوانین فروشگاه توجه بفرمایید.

بازدید کنندگان گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه و بهتر از خدمات فروشگاه آنلاین دیدآور به دقت ملاحظه فرمایید. در صورت سهل انگاری و عدم توجه هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت سایت نمی باشد.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش و تایید آن در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت شرکت اپتیک دیدآور از سوی بازدیدکنندگان و مشتریان می باشد.

همچنین توجه داشته باشید در صورت وارد کردن اطلاعات شخصی و محرمانه هنگام خرید، شرکت دیدآور موظف به محفوظ نگاه داشتن اطلاعات شما عزیزان بوده و به حریم شخصی شما احترام می گذارد.

قوانین مرتبط با سفارش محصول

 قوانین مرتبط با سفارش کالا در مورد تمامی کالاهای موجود در فروشگاه

تمامی عزیزانی که از طریق سایت اقدام به خرید و سفارش میکنند در جریان باشند که سفارشات حد اکثر 48 ساعت بعد از تایید سفارش به سمت آدرس تحویل گیرنده ارسال میشود.

عزیزان دقت داشته باشید که فرایند ثبت سفارش و تایید توسط ما کمی به طول می انجامد بنابرین تا ثبت نهایی سفارش و تاییده ارسال توسط ایمیل و یا پیامک کمی شکیبا باشید.

در صورت اتمام موجودی این مطلب به خریدار انتقال داده میشود و مشتری حق استرداد مبلغ و یا تعویض با محصول دیگر را دارد.

سفارش داخل سایت اپتیک دیدآور به سادگی بوده و پس از انتخاب لنز چشم و رفتن به قسمت سبد خرید پس از پرداخت وجه سفارش توسط همکاران ما تایید و ارسال میگردد.

نحوه تسویه حساب در سایت دیدآور بصورت پرداخت اینترنتی (آنلاین) با کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب می باشد. 

مشتریان عزیز باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. لازم به ذکر است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریداری شده قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.

دقت شود هنگام ثبت سفارش آدرس ایمیل معتبر خود را برای دریافت تاییده سفارش و فاکتور خرید وارد نمایید.

پس از پرداخت سفارش و انجام تمامی مراحل ثبت سفارش از طریق وبسایت به هر دو صورت ارسال پیامک “سفارش شما در حال انجام می باشد” بهمراه کلیه مشخصات سفارشتان و دیگری دریافت فاکتور فروش از طریق پست الکترونیکی وارد شده در قسمت صورتحساب می توانید از تایید شدن سفارش خودتان از سمت ما اطمینان حاصل نمایید.

قوانین مرتبط با حفظ حقوق شرکت

 قوانین مرتبط با حفاظت از حقوق فروشگاه و تمامی کالا موجود

به اطلاع کلیه عزیزان میرسانیم که دیدآور بجز شعبه خود واقع در شهر شیراز خیابان صورتگر بین هدایت و معدل روبروی کوچه 10 هیچ شعبه دیگری نداشه و همچنین به غیر از وبسایت رسمی به نشانی اینترنتی didavar.com و پیج رسمی اینیستاگرامی  didavar_co هیچ گونه شعب آنلاین دیگری در فضای مجازی ندارد.

توجه بفرمایید شماره 1 : هر گونه معرفی و فروش اجناس به نام دیدآور غیر مجاز بوده، پیگیری قانونی بهمراه خواهد داشت

توجه بفرمایید شماره 2 : هر گونه خریداری اینترنتی بنام دیدآور بجز از آدرس های ذکر شده غیر مجاز بوده،هیچ گونه مسئولیتی برای شرکت نداشته و مراتب به عهده خریدار خواهد بود.

کلیه حقوق این وبسایت اعم از محصولات، محتوا، عکس ها، بصورت کامل متعلق به شرکت اپتیک دیدآور بوده و هیچ شرکت و وبسایت دیگری حق استفاده از آنها را در هیچ کجا ندارد.

امکان استفاده از لوگو منحصرا مخصوص شرکت بوده و از لوگو برای مواردی نظیر سایت، پوستر های تبلیغاتی و بروشورهای راهنما، استند و مواردی از این قبیل استفاده می شود و بغیر از این موارد استفاده از لوگو شرکت دیدآور غیر قانونی است.

قوانین مرتبط با پشتیبانی از محصولات

قوانین مرتبط با پشتیبانی کالا در مورد تمامی کالاهای موجود در فروشگاه

در تمامی روزهای کاری هفته از ساعت 9 صبح الی 13 ظهر و از ساعت 17 الی 21 تیم پشتیبانی دیدآور جوابگوی شما عزیران بوده و سعی بر آن داریم که حتی با وجود حجم کاری فراوان پاسخگویی تمام سوالات شما عزیزان باشیم.

توجه فرمایید : در زمان های غیر معمول همانند استراحت و ناهار امکان پاسخگویی از طرف ما با تاخیر صورت می پذیرد که از این بابت صمیمانه پوزش میطلبیم.

فرایند پشتیبانی ما از لحظه ارتباط شما با ما از طریق ثبت تیکت، ارسال پیغام از طریق واتس اپ،ارسال پیام از طریق دایرکت اینیستاگرام، و تماس با شماره های شرکت شروع و تا پایان روند پاسخگویی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

دقت شود در صورت ثبت تیکت ارسال پاسخ 24 الی 48 ساعت ممکن است به طول بی انجامد

پشتیبانی ما فقط از طریق راه های زیر امکان پذیر بوده و تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان به غیر از این راه های ارتباطی امن مهیا شده توسط شرکت دیدآور به افراد و راه های دیگر اعتماد نکنید 

پشتیبانی از طریق :

1-تماس با شرکت اپتیک دیدآور با دو شماره

07132304410

07132305260

2-از طریق تیکت در قسمت تماس با ما وبسایت

3-از طریق پشتیبانی واتس اپ به شماره

09178557451

4-از طریق دایرکت اینستاگرام رسمی شرکت به آدرس didavar_co در اینیستاگرام

قوانین مرتبط با استرداد محصول

 قوانین مرتبط با استرداد کالا در مورد تمامی کالاهای موجود در فروشگاه

پس از خریداری کالا دقت نمایید که محصول کاملا بهداشتی و استریل می باشد و هیچ گونه گارانتی و مرجوعی در حالت عادی نداشته اما چنانچه در هر صورتی کالا دچار عیب و نقص باشد و این موارد برای شرکت طی فرایند همکاری شما مشتری گرامی با ما جهت تست کامل محصول محرز گردد و از خرابی اطمینان حاصل نماییم محصول را برای شما عینا با محصول مشابه تعویض میکنیم. برای راهنمایی بیشتر در ادامه شرح فرایند محصول دچار عیب را مطالعه نمایید.

شرح فرایند محصول دچار عیب : در ابتدا شما کالا را بسته بندی نموده و برای ما ارسال کرده پس از دریافت کالا ما شما را مطلع می کنیم. 

1- چنانچه در زمان تحویل مشاهده کردین درب پاکت و یا بسته بندی جعبه خدشه دار شده و یا اینکه جعبه باز شده و محتویات شما مطابق با سفارش شما نمی باشد از دریافت بسته جدا امتناع بفرمایید و مورد فوق را به شرکت اطلاع دهید

2- در صورتی که زمان تحویل کالا بوسیله پست بسیار به طول انجامید مراتب فوق را با شرکت در میان گذاشته و از وضعیت بسته خودتان مطلع شوید

برای استفاده از امکان تعویض هفت روزه دیدآور، دقت فرمایید که لنزها به هیچ وجه نباید از بسته های پلمپ خود خارج شوند و در زمان بازگشت به خوبی بسته بندی شود، و فاکتور به همراه محصول ارسال شود؛ در صورت عدم استفاده و دارا بودن بسته بندی اولیه قابل تعویض می باشد.

 در زمان فروش ویژه و حراج کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا مرجوع نمی شود.