مزایای لنز

راهنمای جامع خرید لنز عروس بهمراه 8 نکته مهم

راهنمای جامع گذاشتن لنز برای عروس

اگر به دنبال یک راهنمای جامع برای خرید لنز عروس در خاص ترین روز زندگی خود هستید و دوست دارید چشمهای رنگی و جذابی را در شب عروسی خودتان تجربه کنید این مقاله مخصوص شماست. حتما آنرا مطالعه کرده و به نکات آن کاملا توجه نمایید.

خرید لنز عروس

لنزهای خود را به تنهایی بپوشید

یکی از مهم ترین اقدامات بهنگام استفاده از لنز چشم داشتن اعتماد به نفس کافی برای گذاشتن و برداشتن لنز توسط خودتان است تا انجایی که می توانید سعی بر ان داشته باشید خودتان با دستانی تمیز اینکار را انجام بدهید حتی در صورتی که این کار نیاز به تمرین بیشتر داشته باشد شما براحتی با چندین بار تمرین قادر خواهید بود تا این مهارت را به درستی یاد بگیرید.

همچنین هنگامی که به خودتان اعتماد کنید و با دستانی تمیز لنز خود را از بسیاری از موارد غیر بهداشتی همانند احتمال برخورد ناخن آرایشگر خود با چشمانتان و یا ایجاد پارگی در لنز و غیره جلوگیری کرده و حالتی استریل و خوشایند را برای خود ایجاد می کنید.

پس همواره بیاد داشته باشید که بدست آوردن مهارت گذاشتن و برداشتن لنز چشمی بسیار ساده می باشد و شما با کمی تمرین آنرا بدست بیاورید.

از لنز استاندارد و برند استفاده کنید

در نظر بگیرید که مراسم های عروسی و میهمانی های مجلل ساعات زیادی به طول می انجامد متاسفانه عده ای از افراد فکر می کنند که چون این گونه مراسم ها یک شب است بایستی از لنز ارزان و یکبار مصرف استفاده کنند این در حالی است که این افراد فاکتور های استاندارد لنز مثل آبرسانی و اکسیژن رسانی و ضخامت رویه لنز را در نظر نمی گیرند.

پس  به چشمان خودتان احترام بگذارید و از لنز استاندارد و برند استفاده کنید.

در جشن عروسیتان از لنز چشم نو استفاده کنید

پوشیدن لنز نو در همه اوقات باعث راحتی بیشتر برای چشمان شما خواهد شد اما دانستن این نکته که استفاده از یک جفت لنز نو در روز عروسی چقدر می تواند اهمیت داشته باشد بسیار حائز اهمیت می باشد.

در جشن عروسی خود به هیچ عنوان از لنز قدیمی خود استفاده نکنید و هیچگاه از دوستان یا بستگانتان لنز چشم قرض نگیرید.

استفاده از لنز قدیمی احتمال التهاب چشمی و قرمزی چشم را بالا برده و برایتان احساس ناخوشایندی ایجاد می کند پس همواره مراقب چشمان خود باشید و با تهیه بک جفت لنز نو برای خودتان اطمینان خاطر بیشتری بوجود بیاورید.

همیشه یک جفت لنز یدکی به همراه داشته باشید

همیشه همراه داشتن یک زوج لنز یدک در مراسم عروسی باعث آرامش بیشتر برای شماست تا اگر خدای ناکرده اتفاقی برای لنز مثل افتادن ناگهانی لنز از چشم و یا گم شدن آنها بیوفتد این اطمینان را داشته باشید که جایگزینی برای آن وجود دارد.

همچنین بهمراه داشتن لنز یدکی باعث می شود تا هر زمان که بخواهید بتوانید لنز خود را تعویض نمایید این امر در مراسم مهم مانند جشن عروسی شما را از مواجه با مشکلات ناشی از لنز مصون می کند.

پس یادتان باشد که در صورت امکان یک جفت لنز یدک بهمراه داشته باشید.

حتما قطره استریل چشمی و مایع لنز خودتان را فراموش نکنید

در بعضی اوقات عروس خانم ها به مایع لنزی که درون جعبه لنز است اکتفا می کنند و مایع لنز خود را بهمراه خود به مراسم نمی برند در نظر داشته باشد مایع لنز بهترین ضد عفونی کننده و پاک کننده قوی لنز می باشد و همراه داشتن آن بسیار ضروری و مهم است بخصوص هنگامی که در مراسم عروسی باشید.

همچنین داشتن قطره اشک مصنوعی استریل کننده چشم برای خیس کردن و ایجاد ابرسانی بیشتر به دلیل استفاده طولانی مدت از لنز در مراسم توصیه مهمی است که باید جدی گرفته شود

داشتن قطره اشک مصنوعی مناسب برای استفاده با لنز چشمی و مایع لنز استاندارد چشم شما را در برابر التهاب ها احتمالی ایمن می کند. پس آنها را با خود به مراسم بیاورید.

اول لنز بگذارید سپس آرایش کنید

توجه کافی به این نکته برای عروس خانم ها بسیار حیاتی است زیرا اگر ذر حین آرایش کردن لنز به مواد آرایشی برخورد کرد و حواستان به این قضیه نبود چشمان شما ملتهب و قرمز می شود بنابرین مراقب آرایش کردن خودتان باشید و حتما قبل از آرایش لنز را بپوشید.

همچنین پوشیدن لنز قبل از آرایش برای عروس خانم ها امکان عادت بهتر به لنز را ایجاد می کند. بصورتی که چشم شما زمان کافی برای عادت بیشتر را با لنز خواهد داشت.

پس در هر حال مراقب آرایش کردن خود باشید و حتما لنز خود را قبل از آرایش بگذارید تا چشم شما با لنز عادت کند.

آرایش چشم با لنز رنگی

خرید لنز عروس را مطابق با نوع آرایش خود انجام دهید

قبل از خرید لنز رنگی سعی کنید با آرایشگر حرفه ای مشورت نمایید و او را از رنگ دلخواه خودتان مطلع کنید بدین صورت او قادر خواهد بود تا درباره آرایش شما وقت گذاشته و بهترین و متناسب ترین نوع آرایش را نسبت به لنز شما انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشین نوع هر آرایش بسته به رنگ لنز متفاوت خواهد بود.

یکی از مناسب ترین رنگ ها که اکثر عروس خانم ها آنرا می پسندند رنگ خاکستری فیلی می باشد. تناژ خاص این رنگ کاملا طبیعی و منحصر بفرد بوده و رنگ مورد علاقه مراسم عروسی است.

در صورتی که از لنز طبی یا طبی رنگی استفاده می کنید عینک خود را همراه داشته باشید

بعضی از افراد به لنز عادت ندارند و یا به دلیل اینکه در مزاسم هستند و در حال تجربه جدیدی از نحوه سبک زندگی هستند از لنز چشمی استفاده می کنند همیشه در نظر داشته باشید تا از یک پشتیبان در همه اوقات بخصوص اینگونه مراسم ها بهره بگیرید عینک خودتان را در مراسم بهمراه بیاورید تا در صورت اتمام مراسم اگر چشمانتان نیاز به استراحت داشت بتوانید دوباره از عینک استفاده کنید.

بخاطر داشته باشید عینک و لنز دو مکمل هستند و نه تنها هیچ کدام برتری نسبت به یکدیگر ندارند بلکه قابلیت خوبی برای جایگزینی و راحتی بیشتر برای شما دارند.

نتیجه گیری کلی : گذاشتن لنز رنگی در مراسم شب عروسی خاطره خوشی را برای شما به ارمغان می آورد اما این امر در صورتی است که به نکات اشاره شده بصورت دقیق توجه کنید و آنها را بکار بگیرید

فراموش نکنید استفاده از لنز بی کیفیت و بدون ابرسان کافی در شب عروسی برایتان ممکن است پیامد های ناخوشایندی ایجاد نماید پس هرگز ریسک نکنید و مراقب چشم هایتان باشد.

منبع : weddingbazaar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *